26 / 5 / 13

 
Okey, alla söta läsare som bor i Helsingborg måste ta sig en sväng och besöka nyöppnade
underklädes butiken Oh la på Kullagatan. Där har dom bla underkläder från Marlie Dekker,
som blivit världskänt på grund av deras exklusiva underkläder med snygga detaljer. Jag
blev helt såld kan jag säga och dessa två fick följa med mig hem.  Hur snygga?
 
Jag har även fixat så att mina fina läsare får 10% rabatt på hela kollektionen och dessutom
hamnar i VIP registret där ni även kan få bra rabatter i framtiden om ni anger whitebullets
när ni handlar. Bra va! Så passa på att unna er en snygg bh, eller två!
 
xx
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2013-05-26 @ 23:35:00
Postat av: Andrea Leijon

Vad snygga!! Vad kostade dem?

Svar: Deras Bh:ar ligger på runt 1000-lappen och jag kan säga att de är dem dyraste men också snyggaste bh:arna jag äger hehe.. Just nu får du rabatt om du handlar inne på Oh la boutique, så om du bor i Helsingborg tycker jag du ska gå dit och kika, där finns massa annat fint också! Kramis!
Steffi l Contact : [email protected]

2013-05-28 @ 16:18:24
URL: http://andreatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0