KEEP IT CLASSY

White suit and top from ginatricot / Heels from Zara / Bracelet from Indiska and H&M
 
Jag bara älskar min nya v-i-t-a kostym! Ett riktigt kap dessutom.
Har inte riktigt börjat preppa för "magtröjan" än som jag förövrigt tycker är
så himla snyggt på sommaren om man bär det rätt dvs. men ash det bjuder jag
på. Blev just påmind om att jag kanske borde masa mig ner till gymmet
och börja komma igång med träningen kanske, hehe. Så jäkla lat!
Hoppas allt är bra med er annars. Nu tänkte jag kila ner till
stan för ett snabbt möte. See ya!
 
xx
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt nöt i fin outfit. :D

Svar: Hej Petri!! ;)
Steffi l Contact : [email protected]

2013-05-22 @ 16:10:44
Postat av: Dominika

Ska kopiera den här looken. Så sjukt snyggt ju!!

Svar: Tack! Va kul att höra :)
Steffi l Contact : [email protected]

2013-05-23 @ 21:57:28
URL: http://domis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0