3 / 7 / 13

Top from Zara / Pants from H&M / Bag from here / Prada wallet / Shoes from H&M
 
Outfiten ovan består enbart av reafynd kom jag på hehe förutom väskan. Byxorna och
skorna köpte jag för längesedan och toppen hittade jag här om dagen inne på Zara som förövrigt
har börjat sin stora sommarrea. Har inte hunnit spana in rean så mycket annars. Denna
veckan innebär jobb nonstop! Har min ända lediga dag på söndag så jag hoppas ni har
överseende om bloggen kommer få lida lite. Jag har en rolig nyhet som jag tänkt
berätta så fort jag fått besked om att allt är klart. Det kommer innebära en liten
förändring här på bloggen, så håll utkik!
Nä nu måste jag rusa. Ciao!
 
xx
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0