13 / 2 / 13

 
 
Fick med mig massa godsaker hem från L´oréal visningen senast. Bland annat en super bra
"leave-in mask" som fungerar som en inpackning och den gör verkligen håret lent och fint. Fick även
en jätte bra spray från Redken som man tar efter man duschat och som gör håret smidigare att borsta
ut samt ger skadat hår mer lyster, dessutom luktar den himmelskt gott. Kommer definitivt 
köpa en ny när min tar slut. Vill passa på att tipsa om en annan produkt som ni säkert redan
hört talas om och det är Morocconoil. Den hjälper framför allt mot kluvna toppar och tar bort
frissigt hår. Kostar en slant men helt klart värt det! Jag brukar alltid sattsa lite mer
på näringsrika produkter som du tar efterråt då mitt hår lätt blir torrt och det brukar
göra susen.  
 
 
xx
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0