9 / 6 / 13

 Top from Bikbok / Shades from Karmah.se / Shorts from H&M / Acc´ mixed from different brands
 
Har varit och fixat mitt hår hos bästa Katrin på De Lonti som ni kanske ser
och gick lite bananaz denna gången kan man säga. Har varit sugen på att
färga det rosa ett bra tag och tänkte det kunde vara snyggt nu till sommaren!
Det är bara en toning så det försvinner efter några tvättar
-so no worries! 
 
 Sen har jag även gjort mina naglar hos söta Johanna. Mjölkvita spetsiga klor blev
det denna gången. Är ni också sugna på att fixa era och bor i Helsingborg så
tycker jag ni ska gå till henne. Hon är grymt duktig och tar endast 350 :- för nytt set.
Ni kan boka tid genom att ringa 072- 232 76 66. Do it! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JoJo

vilka fina bilder :)

Svar: Tack snälla :)
Steffi l Contact : [email protected]

2013-06-09 @ 15:09:44
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - ᴩᴀsᴛᴇʟʟᴃʟᴏgg *:・゚♡ ✧* ▲

superfint hår!

Svar: Tack :)
Steffi l Contact : [email protected]

2013-06-11 @ 22:12:36
URL: http://neapocalypse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0