HOME





ph of my home

Det var någon som ville att jag skulle visa hur jag bor, så voila! här får ni en liten sneekpeek på mitt crib.
Jag bor i en mysig sekelskiftslägenhet tillsammans med min sambo som vi flyttade in i början av detta året, med högt i tak, maffiga fönster och kakelugn, som för mig bara var ren lycka. Jag har en väldigt mixad stil, en blandning av bohemiskt & stilrent, gammalt och nytt. Älskar att gå på loppisar och fynda, och har alltid haft ett stort intresse för inredning. Redan som barn så var jag väldigt pedantisk av mig och hade alltid olika inredningsprojekt på gång. Fast på den tiden var det lite skillnad för då delade jag rum med min syster så det fanns inte lika mycket utrymme för det. Jag har dessutom lite av en städmani (skyller på min syster) som mina vänner kan intyga. Men det är inget jag behöver gå in på här, hehe. (Någon som behöver städhjälp kanske? jag kommer jätte gärna! haha) 

Har ni någon speciell inredningsstil som ni tycker om?

Kommentarer
Postat av: Daniela

Tycker du att jag tog mycket plats för att du skulle få plats för din inredning:) Tur att vi va lika pedantiska, va en rolig tid:) Kanske vi ska gå tillbaka till den tiden, fast istället för att dela rum så kan vi istället slå på stort, dela ett hus,mohahaaaaa

2012-06-05 @ 21:55:37
Postat av: elinor

så fint!!

2012-06-09 @ 21:09:17
URL: http://elista.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0