1 / 7 / 2012

/ Crochette top and "Litas" from karmah.se / Shorts Selfmade / Bracelet 1. H&M 2. indiska /
 
Jobbet tar mycket av min tid för tillfället. Annars drömmer jag mig bort till varmare breddgrader, bort till fjärran land där jag kan spendera dagarna åt att ligga i en hängmatta och filosofera över livet, med en paus för att ta ett dopp i det kristallklara vattnet. MM, man kan ju alltid drömma, hehe. Hoppas allt är bra med er finisar och att ni njuter av sommaren som, trots vädret (?), faktiskt är här! Love

Kommentarer
Postat av: sanna jurén

åh vad fina kläder du har!!

2012-08-08 @ 19:00:42
URL: http://sannajuren.devote.se/
Postat av: A Z R A

jävlar vad snygg blogg!!

Svar: Tack så hemskt mkt! :)
Stefani Nikolic

2012-08-13 @ 22:43:31
URL: http://www.nattstad.se/azras
Postat av: Malin

Hejsan asgrym blogg!!!
Vad använder du dig av för program och typsnitt när du gör de bilderna med text alla längst upp i inläggen? Texten är assnygg!!

Svar: Tack så hemskt mycket! Det är bamse enkelt. Man lägger in texten som en bild i paint eller ngt redigerar program. På så sätt kan du byta till vilket typsnitt som helst. Kram på dig!
Stefani Nikolic

2012-08-13 @ 23:42:16
Postat av: Malin

Tack så mycket men vad heter just det typsnittet? :D

Svar: Du jag kommer tyvärr inte ihåg typsnittet. Använder mig av olika hela tiden och är dålig på namnen :p Hojtar till om jag kommer på de.. Under tiden får du testa dig fram. Kram!
Stefani Nikolic

2012-08-14 @ 00:01:35
Postat av: Carro

Snygg outfit! Kram!

2012-08-21 @ 20:17:58
URL: http://loveitall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0